25 lutego przygotujcie się na ostreee przysmaki, bo tego dnia obchodzimy Dzień Chili! Ja nie zbyt za nią przypadam... A wy lubicie?
poniedziałek, 15 lutego 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Blog o StarDoll. Znajdziesz tu Metamorfozy, Stylizacje Ubraniowe, kody i nowości ze świata StarDoll!
|
Gada teraz: |
| Dodatki na bloga |
Ja całkiem lubię.... =)
OdpowiedzUsuńSzczerze mówiąc nigdy nie jadłam chili ;P
OdpowiedzUsuńja jadłam pizzę z chili i nie była aż tak ostra :)
OdpowiedzUsuń